Vilja slår klass?

De var längesen jag riktigt skrev något. Något som betyder, mina tankar. Inte bara; "Hej jag heter Johanna och min dag har varit bra." You get it. Jag har bara två problem.
1. Jag vet inte vad jag ska skriva om.
2. Jag måste må något när jag skriver. Inte bara helt okej, jag ska vara piss off eller helt sliten i bitar. och jag mår bara "okej".
Jag tänker helt enkelt skriva på här och så får vi se hur de rullar på. Matchen vi spelade idag var bra, vi vann ju vad mer kan man bejära? Detta betyder att vi går upp tvåa i tabellen. Nästa match möter vi ettan, en mycket viktig match. Vinner vi/oagjort kan jag nästan låva att vi kommer etta eller tvåa i serien och de är lika med sanktan slutspel. De är ju bra ifall vi kommer bra till nu i den "ogiltia" serien för självförtroendet men på samma gång så sätter de ju press på oss inför hösten. De är något som vi inte är bra på, de blir bara konstigt ifall vi har övertaget. Vi är dock gryma på att visa att vilja slår klass!
Fin bild, javet.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»