Tänka för mycket?

Träningen gick väl helt ärligt talat; BAJS. Glömde äta innan så jag fick typ kramp? Aldrig känt så förut, riktigt obehagligt. Som en tom känsla samma gång som de tomma gör en mätt. Förfärligt. What ever. I morgon är de skola som vanligt. Jag hatar rätt ut sagt vardagen, de måste vara något nytt, spelar ingen roll ifall de "nya" är skit tråkigt för då blir ju nästa dag hundra gånger roligare, även om den är helt normal och lång tråkig. Jag har på senast tiden försökt att hitta de possetiva i allt, de har väl gått lite upp och ner. Jag börjar tänka för mycket och då kan något så kul som julafton, helt plötsligt bli de mest överskattade i världen. De kan börja med att jag ligger en natt utan att kunna sova, de är i mitten av december och man börjar längta lite lagom mycket efter julafton.
Jag börjar tänka djupt, lite för djupt. Tankarna snurrar och någon gång på vägen så kommer jag fram till att julafton bara varar i några timmar, allt är bara skit och jag vill inte ha mina pressenter eller kötbullarna som är de bästa i världen. Inget är kul, bara minuterna precis efter. Låter de knas? Ta't de lungt, de är knas också. Samma sak som när jag hatar fredags eftermiddagarna bara för att de är så långt till nästa. Helt meningslöst. Någon som hänger med eller? haha. Stor fet diss till djupa dåliga tankar. Gillas inte @ all.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»