Everything maybe have a point?

Jag har inte sovit så bra i natt, vet inte varför. Mycket att tänka på antar jag. Jag har varit sjuk i stort sätt hela veckan, idag känner jag mig sååå mycket bättre, men för att vara på den säkra sidan var jag hemma idag också. Pappa kommer antagligen tvinga upp mig till konditionsträningen idag, men jag vill verkligen inte riskera något nu innan öbollen så jag kommer ta min kamera och knalla upp och titta på. Inga mer sjukdommar förmin del. Tro de eller ej, men jag saknar att träffa vännerna i skolan. Jag träffar aldrig alla samtidigt förutom där, av alla ställen i världen. Varför just där? Iförsig kanske de är bra, då slipper man ju dö av att vara uttråkad. Allt kanske har en poäng?

 
Respekt till Ibra, sjukt bra match han hade i förgår. Alla ni som sägar att han bara ger neggativt till sverige, snälla gör sverige en god tjänst. Dränk er själva.

Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»