Läxor, läxor och mera läxor.

Gött med fotboll på ponny akuten.

Träningen igår gick super, även fast min hals typ är svullen mina ögon rinner, hostan gör att jag inte kan andas, huvudet bultar av att trycket från näsan och att näsan kliar. Så var jag bland dom första i mål på konditons träningen, typ den ända som fattade dom nya övningarna och kände värkligen att jag klev fram under match spelet mot några rätt så långa 98:or. Riktigt härligt att ha en bekräftelse att jag kan faktiskt dehär. Jag har haft några vingliga veckor, där jag inte riktigt kommit iform från vinter uppehållet. Några mål hit och några mål dit har de väl blivit, några sjukt bra passningar och några få finter. 
Men inte alls den super formen jag hade i höstas, då allt bara rullade på. Jag hade så mycket att göra att jag inte ens hann ätavarken lunch eller middag. De fick bli en macka sisådaär klockan nio när jag kom hem varje kväll, efter att ha varit med kompisarna.

Med tanke på att jag hade fullt upp då i Sommarn/hösten. De var sjukt vilken super sommar jag hade, oslag bar från alla håll och kanter. GOTHIA CUP 2011, absolut de sjukaste jag vart med om. Helt jävla underbart. Jag får sätta mig ner någon dag där jag inte har något att göra och skirva om de. Vinster som v ialdrig trott vi skulle klara.
5-2  efter straffar mot BROMMAPOJKARNA för fullsatt (inga sittplatser men de var typ MÅNGAMÅNGAMÅNGA som stog upp och kollade, Såklart eftersom de var bromma vi mötte) heden. Vi vann första slutspels matchen och slog ut BROMMA. Vilja slår klass. Fyfan asså, får rysningar bara jag tänker på de.

Tack för att du kommenterar mitt inlägg!


frida a

krya!! <3 <3

2012-03-20 | 09:42:58




»
»
»