Im going to show you how great i am

Min kamera är mitt liv, den är allt. På topp yrken ligger klart och tydligt fotbolls proffs överst, tror jag. Jag har ju aldrig provat på de, men de känns rätt liksom. De är något jag kommer kämpa för, men allt blir inte alltid som man vill. Går inte drömmen i uppfyllelse kommer fotograf alltid vara där som andra hands dröm och ska jag vara helt ärlig så kommer inte fotbolls drömmen slå in, tjej konkeransen är lättare än killarnas. Men de så många fler killar som kan leva på fotbollen än tjejerna. Isåfall måste man spela på riktigt riktigt riktigt hög nivå. Lyon typ.
 Jag kommer antagligen inte dit, de är väldigt få som gör de. Och att sannerligheten att jag, just jag skulle få den chansen känns inte så stor just nu. "Chansen finns men den är försvinnande liten"



Frågan är bara hur mycket jag vill sattsa, hur mycket är jag beredd på att ge. Jag känner redan nu att jag glirder i sär från vännerna, hoppar över mycket som jag hade drömt om att göra.

Im going to show you, how great i am. It's not about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and still and keep moving forward.

Sista filmen visas inte Titt på den här.





Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»