Just because i love you....

Tillbaka från träningen, egentligen för typ några timmar sedan men ändå. Helgo träning, allt var toppen! Fint väder, roliga övningar och supergoa fotbollskompisar! :D Alltid lika skönt när Onsdagarna är avklarade, lång skoldag med Tyska-läxförhör och så är man alltid sjukt trött och orkar inte träna. Fast som alltid så blire kul när man kommer dit, så det måste jag säga är den absolut bästa delen ;) Men torsdagar, så j*vla skööööna! En lektion sen håltimma sen en lektion sen lunch och så slutar vi 14:30, helgo dag! Sen åker jag och mamma till stan (?) för att handla födelsedagspresenter till min lillasyster som följer år på lördag. Så kommer bli sjukt go dag somsagt!
Vill bara hälsa till min sockertopp Johanna, älskar dej! ♥


Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»