Hemma och sliten.

Herre jises. De har varit så fullt upp idag att jag inte hunnit andas ut. Inte fören nu som jag känner hur trött jag är efter dagen och veckan.
Imorgon blireé match mot häcken, vi åker till dom. Konstigt nog är vi bättre på bortaplan, eller jag ialla fall. Jag är en sådan som spelar som bäst när jag är arg och de är alltid någon sjukt jobbig tränare eller föreldrer som ska komentera exakt allt som händer på plan. Jag blir så sjuuuuuukt irreterad på sånt. En sån ska hände idag, de var så här; Torslanda har Dm i handboll på hemma plan så alla idrottslärare jobbade där, så istället för idrotten skulle vi kolla på handbolls matcherna. Då var de en i torslandas lag som blev utvisad för tufft spel och då börjar deras Rektor applodera och säga "Äntligen". Vad fan tänker hon med, Flickan där fjorton år för i helvete. Hade de vart jag hade jag försjutton bara blivit mer taggad, men de är inte alla som tar de så. Folk är känsliga och en rektor somskaledaskolan ska ju inte uppmuntra folk till att försöka sätta dit spelare för att få dom utvisade. Dålig stil tycker jag, grymt dålig stil. 

Från något dåligt till något bra. Kolla vad fin text jag hittade. Tack vem de u var som skrev de. :)


Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»