Go träning. <3

Himla go träning idag asså! :D Även fast den är på en fredag, en kall och regnig kväll klockan halv sju till åtta och även fast man tänker varje gång innan, nej inte idag på en fredag jag orkar inte så är den sjukt rolig och värd att gå till! ♥ Vill bara säga också att det kommer bli lite ja, dålig uppdatering imorgon eftersom att jag har fullt upp. Men några inlägg hoppas jag på att klämma in. Först far jag iväg till dansträningen på förmiddagen, sen blir det fotbollsmatch och sen hem till fotbollskompis och äta middag med familjen. Så kommer somsagt ha väldigt fullt upp, så ni vet! :D
Vill också säga att jag hänger på Johanna, ni får komma med förslag vad jag/eller vi ska blogga om, eller ett videoinlägg? Ni bestämmer, helt klart! :)
Saknar Thailand. <3
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»