Sjuk

Jag har haft ont i halsen en längre tid och träningen igår var droppen. Jag mår piss, huvet värker och när jag försöker sjunga med till musiken låter jag som en Åsna, wiiihu. Jag ska ändå gå till skolan imorgon, jag kan inte låta Sofie åka till Eriksberg sjäv. Vi har frilufts dag så jag och sofie valde bowling, macdonalds och sen bowling igen. Ingen dålig dag precis. Not at all. Veckan för mig kommer se ut såhär:

Tisdag; Stallet
Onsdag; Fotbolls träning, 99:or <333
torsdag; Ledig, kompisar.
Fredag; Konditionsträning, 99:or
Lördag; Vila för Öbollen. Mycket pasta.
Söndag; Öbollen & kanske träning med 98:orna på kvällen. Gosh de suger att vi missar talangträningen då.
 


Musiken är mitt liv.

Tack för att du kommenterar mitt inlägg!


Sofie

Haha, bra att du kommer <3 :)

2012-02-27 | 15:08:58
http://sofiesmode.devote.se
Moa

härlig vecka ;)

hoppas di hals blir bättre <333

2012-02-27 | 17:45:12




»
»
»