semledagen.

Sjukt dålig uppdatering från min sida. Tack nea för att du håller igång bloggen.

Strax drar jag till stallet idag ska jag hoppa. En kobinatinon, tror jag. What ever? Ni bryr er inte så mycket ändå, licksom de är fotbolls blogg. Jag ska skriva om fotboll så ja. Grupperna till Ö Bollen vinter har kommit ut. Så är ni nyfikena på vilka i ska möta så kan ni kolla det här.
Jag påminner er, hittar ni en privat fotboll blogg (en sån som jag och linnea har, alltså inte en som får betalt för att blogga på en hemsida.) KONTAKTA MIG! [email protected] eller i en kommentar. (varför inte facebook? JW Du kommer till din egen profil eller till min.. )
Semlor dagen idag då, gött. Vet inte ifall jag kan offra en semla, jag vill ju inte bli fetare än vad jag redan är. Idag är jag på ett riktigt depp humör, vet inte varför. Jag bara är de. För alla där ute som har dagar som jag. Lyssna på denna.

/W

Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»