öbollen

Hemma från att ha kollat när flickor 00:er har spelat. Asså gosh vilken skillnad, spar dit spark hit, nä inget toppen spel va? Nu sitter jag och kollar på Atalanta vs Roma (tv11) och väntar på att de ska bli dags att åka upp till 98:a träningen.
Nästa söndagär det Öbollen för oss, LÄÄÄÄÄNGTAR. Ända dåliga är att vi missar en talang träning. Oh. Jag vill ju vara med på så många som möjligt för bättre chans. Såklart?

 

Tack för att du kommenterar mitt inlägg!


Moa

vaddå? har vi talang träningar? har vi haft eller ska vi börja?

2012-02-26 | 21:38:03
wibbies

Vi har redan missat två.

2012-02-27 | 11:39:27
http://denrundasaken.blogg.se/
Moa

Je, men har du varit på någon än isåfall hur många?

(åhh herre gud känner mig som en *** loooser om jag missat de träningarna eller inte är bjuden )

2012-02-27 | 16:53:25




»
»
»