Torslanda - Utbynäs 8-0

Matchen startade jämt och vi hade tur, bollarna studsade till vår väg för de mest och inom kort fick vi in en boll, kort efter de gjorde deras målvakt en lite tabbe. 2-0. Utbynäs tappade suget och matchen rullade på, målen rullade in. I halv tid stog de 5-0, Jag byttes ut från mittfältet till topp.
Man märkte värkligen hur trötta båda lagen blev, matchen blev i segt långsamt tempo. Ändå fick jag en grym passning och satte 6-0, på en hörna fick jag bollen framför mig, de var bara att sjuta och hoppas på de bästa. Denna gången gick de bra. Ett till mål rullade in och matchen slutade 8-0.
De börjar kännas bra med 98:orna nu, de känns som om jag hittat min plats i gruppen. HISS PÅ DE.
image description
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!


Matilda ♥

Sv: Yes det gör jag, har dock ingen lust att snacka om det men ja det gör jag.

Matilda

Sv: Haha aa de kan man lungt säga..





»
»
»