Fotboll med mera.

De var längesen jag skrev ett långt inlägg. Var de inte de? Jo, de var de. Så nu tängte jag skriva om många olika saker. Gott och blandat.

Milan - Barca 1-3
Fan, Zlatans milan förlorade igår. Jag hann själv inte se matchen men jag hörde att dom var chanslösa. Lite tråkigt med tanke på att Barca vinner istort sätt allt.
5 saker ni inte visste om mig
Ni har inte fått lära känna mig alls, ni vet istort sätt inget mer än att jag gillar fotboll och fart, typ. Så här kommer fem saker som ni inte visste om mig. 1. Jag är en sjuk tävlings människa. TÄVLIG TÄVLIG TÄVLING. 2. Jag kan slicka mig på näsan. 3. Jag har tejpat mina fotbollsskor med silvertejp för att dom inte ska gå sönder för ajg klarar mig inte utan JUST mina fotbollsskor. 4. Jag biter på mina naglar. 5. Jag hatar extremt tjejiga tjejer.
Google eller youtube.
Många säger att Google är ens bästa vän, men jag är faktiskt inte så beroende av google, de är mer youtube som gör de. Folk säger ofta hur jag vet så mycket om, kändis världen och de som hände just nu. Det är tack vare youtube.
Frågestund, hiss eller diss?
Jag och Linnea funderar på om vi ska ha en frågestund. Är de någon som skulle vilja fråga något isåfall?
Okej, de blev inte så långt, men längre än ett kort bloggning iallafall. ;)
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»